Halihó mindenkinek!

Eltüntem egy kis időre... De nem szándékosan, csak dolgoztam mint a gép, meg nem igen kerültem internet közelbe. Az elmúlt hónapban pincérkedtem egy étteremben reggel 10,12 órától 24-ig, ami tegnap bezárt. Pontosabban tulajdonosváltás történt, az étterem megy tovább. Hogy én hol leszek az még kérdés. Lehet tudok maradni, de lehet átkerülök egy másik étterembe. Szobám kb. egy hete van. Eddig laktam mindenhol ahol el lehet képzelni. A kép egy üres épületben készült ahol két hétig laktam. A Fight Clubra emlékeztetett, azért adtam ezt a címet. Pár srác már befoglalta az épületet, de megengedték, hogy az utolsó két hétben velük lakjak, ugyanis a rendőrség lezárta. Érdekes két hét volt, főleg mikor arra ébredtem, hogy vad idegen kápszeresek mászkálnak mellettem. Ez a két hét után aludtam minden felé ahol csak tudtam. Úgy értem ismerősöknél, mindenhol pár napot. De most már van fasza szobám. Ugyan kicsit messze, de van mindenem és olcsó! A pincérkedést csinálom még pár hónapot, aztán mikor jobb lesz az angolom, újra megpróbálom az úszómesterséget, és megcsinálom a nemzetközi papírt itt kint.

 

Üdv mindenkinek!

(László, ha netán eltévedsz erre felé, írjál pár sort...nem vagyunk messze egymástól!)

Szerző: O-Bé  2010.10.11. 00:14 komment

süti beállítások módosítása